پیامک
نوشته شده توسط : مهران

 

20سال20روز20بوسه و20 شاخه گل براى توكه بيستى افسوس كه پيش من نيستى

 

آسمان وقف نگاهت گل من* مانده ام چشم به راهت گل من*هر كجاهستي وباشي گويم*كه خداپشت وپناهت گل من.

 

اتل متل یه گلدون فرستادم براتون!        گل نداره ببخشید شما بشید گل اون.

 

اگرروزی دلت لبریزغم بودگزارت برمزاکهنه ام بود،بگواین بینصیب خفته در خاک یه روزی عاشق دیوانه ام بود

 

انواع"بله"گفتن عروس خانوم ها:عروس عادي:بله..عروس لوس:بع له..عروس باكلاس:OK...عروس خارج رفته:yes.عروس سنتی:آره... عروس خجالتی:اوهومعروس مغرور:فقط سرشوتكون میده.. عروس وحشت زده:ها...  عروس بی حوصله:خب..عروس دست پاچه:باشهباشه.

 

بابا آب داد ، ایزوگامش کردن دیگه آب نداد!

 

به اندازه ي ديوونه ترين ديوونه هاي يه ديوونه خونه ديوونه وار ديوونتم ديوونه@

 

خصوصيات دخترا :1: تا زبونشون باز ميشه بجاى مامان و بابا ميگن شوهر2: حالشون از پسرا بهم ميخوره ولى نميدونم چرا 666 تا دوست پسر دارن3: همشون خوشكل و خوش هيكلن (منو بخاطر اين دروغم ببخشيد)

دركلاس نهضت سواداموزي بابل از يه پيرزن پرسيدن دوتا از پستانداران بزرگ رانام ببر         گفت      منو مه ياري سكينه

دفتري كه بسته شدبازش نكن/ قلبي كه شكسته شد نازش نكن

درياي غم دده              کوي   غم  دادا

روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت هرکسی قصه ی این که چه می کرد نداشت چشمه ساری از لطف زمین می جوشید خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت!

 

 

دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ...
نامش هرگز ننهم دل، که به آن گویم سنگ...

  

 

 

دنده و گاز و کلاجم، همه را چون بردی
شرط انصـاف نباشـد که تو فرمان نبری!
شنیده بودم زیبارویان بى وفاویند...
آخه زشت! تو دیگه چرا؟!
به چند نفر سارق مسلح، جهت انجام پاره‌ای امور بانکی نیازمندیم...
تخم‌مرغ نیمرو، جوجه‌کباب نارس است
به عقیده‌ی سکوت، کوتاه‌ترین جمله‌ها هم وراجی‌اند
کوه از ارتفاع می ترسد،
برای همین است که تهِ دره زندگی می کند!

 

هان ای کسانی که از کتاب هایتان به عنوان اشیای دکوری استفاده کرده اید!
اکنون فقط یک معجزه می تواند کارنامه شما را زیر و رو کند.
(ستاد ایجاد رعب و وحشت در شب امتحان)

پروانه اگر سوخت به جهنم! می خواست دور شمع فیت فیت نکنه!

شمعت بودم و سوختم، ولی تو پروانه بودی و تا جیز شدی فلنگو بستی!

سلام، تا نیم ساعت دیگه برای شام میایم خونه تون.
(ستاد ایجاد رعب و وحشت میان خسیس ها!)

گل خوش بوی من باش تا محتاج ادکلن فرانسوی نباشی!

وقتی تو پارک می‌شینید همین طور به یه جا زول نزنید، هر از گاهی یه تکون به خودتون بدید، فکر می‌کنن مجسمه‌اید می‌دزدنتون!

ایوب را گفتند: صبر از که آموختی؟ گفت: از دایل آپ!

دو میلیون بهم قرض بده، تا آخر سال یه دوقلو به دنیا میارم و پولت رو پس می دم!
(به دنبال اعلام دولت مبنی بر دایر کردن صندوق آتیه فرزندان)

هشدار به دختران مجرد: به زودی دختران چینی با مهریه کم وارد کشور می شوند!

خانه دل جای بیگانه نیست
زود بیا تو می خوام در رو ببندم!

الهی این موبایل آنتن نمی ده
که آنتن همچو آهویی پریده
الهی دل می خواد همراه اول
پشیمانه که ایرانسل خریده!

باز به مرام تیر آهن ! یه مدت که ازش خبری نیست ، خودش زنگ میزنه !!!

______________________________________________

زیباترین آغاز را با تو تجربه کردم، پس تا زیباترین پایان با تو می مانم.

دوستت دارم نه به آن خاطر که دوستم بدارى، بلکه به آن خاطر که لایق دوست داشتنى.

اگه یه روز با تیر غم به قلبم بزنی، تویی که می میری!
چون همیشه در قلب منی.

سعى نکن بفهمى کدوم ستاره قشنگ تره،
سعى کن بفهمى در کنار چه کسى قشنگ ترین ستاره اى.

دترعزمیسزادتوم
همون "دوستت دارم عزیزمه" که کلماتش برای سریعتر رسیدن به تو، از سر و کول همدیگه بالا رفتن!

باز باران چون همیشه
نم نمک بر روى شیشه
می نویسه که بدونى
مهربونیت پاک نمی شه

با تمام وجود گناه کردیم، اما نه نعمتهایش را از ما گرفت و نه گناهانمان را فاش کرد...
اگر اطاعتش کنیم چه مى‎ ‎کند؟

عجب دنیاییه! 
قلب منه، 
واسه منه، 
تو سینه ی منه، اما 
واسه تو می تپه!

ما وقت، بی وقت، دم وقت، اول وقت، وسط وقت، آخر وقت...
خلاصه همه وقت به یادتیم!

اگه مهربونی یکی از درس های مدرسه یا دانشگاه بود، تو شاگرد اول دنیا بودی.

هرگاه در غروب بی عاطفه تنها شدی، به یاد کسی باش که در تنهایی به یادت باشد.

دستت رو بذار روی نصف صورتت...
به این پدیده می گن "ماه گرفتگی".

آینده کتابیست که امروز مینویسی! چیزی بنویس که در آینده از خواندن آن لذت ببری

اعتبار دوستیتان امروز تمام میش، لطفا دوستیتان را با ارسال ۵ پیامک عاشقانه شارژ کنید! عجله کنید

 

چه غريبانه ميگريست آن شب بي تو تکه ابري که سکوت وجودم رو فهميد و چه غريبانه خنديدم آن روز که بي تو مرگم را فهميد
 
اگر دنياي ما دنياي سنگ است بدان سنگيني سنگ هم قشنگ است اگر دنياي ما دنياي درد است بدان عاشق شدن از بحررنج است اگر عاشق شدن پس يک گناه است دل عاشق شکستن صد گناه است
 
اگه ديدي تو آسمون هيچ ستاره اي نيست ناراحت نشو خودم حاضرم تا صبح برات چشمک بزنم تا بشم تک ستاره ي دلت
 
پروردگارابه من بياموز دوست بدارم کساني راکه دوستم ندارند ..عشق بورزم به کساني که عاشقم نيستند...بگريم براي کساني که هرگز غمم را نخوردند...به من بياموز لبخند بزنم به کساني که هرگز تبسمي به صورتم ننواختند... محبت کنم به کساني که محبتي درحقم نکردند
 
سوختم باران بزن شايد تو خاموشم کني    /           شايد امشب سوزش اين زخم ها را کم کني
 آه باران من سراپاي وجودم آتش است    /           پس بزن باران بزن شايد تو خاموشم کني

دبير فارسي بودم نامت را اولين غزل از صفحه کتابها مي نهادم اگر دبير جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش ميکردم تا معادله محبت پديد آيد اگر دبير هندسه بودم ثابت مي کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت
 
دوستي شايد عشق است که ميسازدو ميسوزد و شايد ترانه ايست که هر دم آوايش در دل جاريست ليکن هر جه هست زيباست
 
خون که قرمزه رنگ عشقه        /              اما اشک که بيرنگه درد عشقه
 
هرگز براي عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهي در انتهاي خارهاي يک کاکتوس به غنچه اي مي رسي که ماه را بر لبانت مي نشاند

مهم نيست كه در زندگي چه داري، بلكه مهم اينست كه چه كسي را داري
 
ميدوني چرا وقتي گريه ميکني چشمت رو مي بندي؟
وقتي ميخواي بخندي،وقتي ميخواي کسي رو ببوسي وقتي ميخواي تو رويا بري چشمت رو مي بندي؟
چون قشنگترين چيزاي اين دنيا ديدني نيستند
 
 
يه روز دل تصميم مي گيره سنگ شه تا ديگه عاشق نشه ميره و سنگ مي شه و ميره قاطي سنگ ها اما اونجاهم عاشق يه سنگي مي‌شه
 
مي دوني زيباترين خط منحني دنيا چيه ؟ لبخندي که بي اراده رو لبهاي يک عاشق نقش مي بنده تا در نهايت سکوت فرياد بزنه : دوستت دارم
 
در عرض يک دقيقه مي شه يک نفر رو خرد کرد... در يک ساعت مي شه يک نفر رو دوست داشت و در يک روز فقط يک روز مي شه عاشق شد ولي يک عمر طول مي کشه تا کسي رو فراموش کرد
 
من نشاني از تو ندارم اما نشاني ام را براي تو مي نويسم: درعصرهاي انتظار،به حوالي بي کسي قدم بگذار! خيابان غربت را پيدا کن و وارد کوچه پس کوچه هاي تنهايي شو! کلبه ي غريبي ام را پيدا کن، کناربيدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهاي رنگي ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خيس پنجره برو! حرير غمش را کنار بزن! مرا مي يابي
 
 
 عشق مثل آب ميمونه.....که ميتوني توي دستت قايمش کني..آخرش يه روز دستت رو باز ميکني ميبيني نيست... قطره قطره چکيده بي انکه بفهمي.. اما دستت پر از خاطره است
 
تکيه بر دوست مکن محرم اسرار کسي نيست ما تجربه کرديم کسي يار کسي نيست
 
عشقم را نثار تو کردم...اما نپذيرفتي. عشقم را به تو هديه کردم آن را دور انداختي، زندگيم را وقف تو کردم اما در کنارم نماندي، کاش روزي آن را برگرداني!

 

عجب رسمیه رسم زمونه/اس ام اس شده کار زمونه/میرن مسیج ها،از اونا فقط/هزینه هاشون به جا می مونه

 

 

نمی دونم کجا این دل اسیره/همین جور بگذره ترسم بمیره/نفهمیدند دردم را طبیبان/بگین"یانگوم"بیاد نبضم بگیره.  

 

 

اگه دیدی یه خرس دنبالت کرد نترس!چون اون فهمیده تو چه عسلی هستی

 

کاشکی دنیا واسه یک شب مال من بود اون وقت با خوشحالی از دنیام پرتت می کردم بیرون

 

 

چندی ست که بیمار وفایت شده ام/در بستر غم،چشم به راهت شده ام/این را تو بدان اگر بمیرم روزی/مسئول تویی که من فدایت شده ام.

یه تریلی ارادت داریم خدمت شما!خالی اش کن که تریلی بعدی تو راهه

 

شکستن یک دل چقدر می خواست که فکر کردی قویترینی؟

 

توی زندون عشق تو اون قدر شلوغ می کنم و زندون رو به هم می زنم که مجبور بشی منو بزاری تو انفرادی قلبت

 

 

 

 

 

روی فرش دل جوهری از عشق تو ریخت،اومدم عشقت رو پاک کنم،بدترشد.خلاصه گند زدی به فرش من! نمی دانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت،اما دوست دارم تا آخرین لحظه ی بودنم تو را سرکار بگذارم.

چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی؟چه کسی می داند که تو در حسرت یک روز نه در فردایی؟پیله ات را بگشا...تو به اندازه یک پروانه زیبایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عشق تو توی قلبم،مثل "نظیر شنبه" است که از خونه "شکوه" بیرون نمی ره. می دونی فرق تو با عشق،زندگی و گل چیه؟عشق یک کلمه است ولی تو معنی آن هستی،زندگی یک اجبار است ولی تو دلیل آن هستی،گل یک گیاه است ولی تو عطر آن هستی. عشق کلید شهر قلب است،به شرط آنکه قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود. وقتی صدام می کنی،آرزو می کنم ای کاش کر بودم،تو که لال نمی شی!

گفتم که خدا مرا حیاتی بفرست/طوفان زده ام،راه نجاتی بفرست/فرمود که با زمزمه یا مهدی/نذر گل نرگس صلواتی بفرست

 

طوجه،طوجه:عاموظش علفبای ضبان فارصی سد در ثد تزمینی،جلصه عول رایگان.

 

 

ثل یه بچه گوریل که موز می دن دستش ذوق کردی! فکر کردی می خوام بگم دلم برات تنگ شده؟
نه جونم! از بی کاری گفتم یه SMS بدم!

آروم زُل بزن به گوشیت...
خوب... فقط می خواستم بگم دیوونه ى همین نگاهتم!

از شنبه درون خود تلنبار شدیم / تاآخر پنجشنبه تکرار شدیم
خیر سرمان منتظر دیداریم / جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم!

از وزارت کشاورزی مزاحمتون می شم...
شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید!

فقط کسی معنی دلتنگی را می فهمد، که طعم وابستگی را چشیده باشد.

اگه کسی بهت گفت خوشگلی، اول یه لبخند ملایم بزن...
بعد با مشت بزن تو چونش تا دیگه مسخرت نکنه!

این اس ام اس رو فرستادم تا کارمندای مخابرات گشنه نمونن.

اگه يه پروانه نشست رو شونت، حتما بكشش... اون بي سليقه همون بهتر كه بميره!

تو سیب سرخ کدامین درخت پرتقالی که هر دانه انارت به سرخی گیلاس های درخت موز است ای گلابی من؟

دریاها نماد فروتنی هستند. در نهاد خود کوه های بلندتر از خشکی دارند، ولی هرگز آن را به رخ نمی کشند.

اگه عشقت کورم کنه مهم نیست، حس بودنت قشنگتر از دیدن دنیاست.

من درد تو را ز دست آسان ندهم
دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم
از دوست به یادگار دردی دارم
کان درد به صد هزار درمان ندهم

حدیث عشق من و تو،حدیث ابر بهاریست،تو از قبیله لبخند،من از قبیله اندوه.فضای فاصله صد آه،فضای فاصله صد کوه،تو از سپیده و نوری،من از شقایق گلگون.

بدون اراده متولد می شویم،با حیرت زندگی میکنیم و سپس با حسرت میمیریم،اما آنچه که هرگز فروغش رنگ فنا نمی پذیرد دوستی های پاک و بی آلایش است.تقدیم به بهترین.

اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام
دوم از روی محبت به تو دارم پیام
بی تو ای دوست گذر از جهان زندان من است
تا تو هستی در برم زندان گلستان من است

امروز رفتم دکتر، گفت رگهای قلبت بسته شده...
شرمنده، دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست!

اندازه یه کامیون زنبور عسل دوست دارم، اگه جرات داری برو بشمار!

زیباترین سلام دنیا، طلوع خورشید است. آن را بدون غروبش تقدیمت می کنم.

از قورباغه‌ای که در ته چاه زندگی می کرد پرسیدند ”آسمان چیست؟“ گفت: ”یک دایره‌‌ی کوچک به رنگ آبی“

 

 




:: موضوعات مرتبط: پیامک , ,
:: بازدید از این مطلب : 1118
|
امتیاز مطلب : 138
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : 26 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: